Candidatul ideal:
-Experienta anterioara – 4-5 ani de experiență
-Excel la nivel avansat
-Proactivitate în înțelegerea și asimilarea funcționalității și importanței procedurilor de procesare a comenzilor;
– Urmărirea actualizărilor noilor proceduri;
-Abilitatea de a finaliza și prioritiza activitățile zilnic cu erori minime;
-Bune abilitati de comunicare;
-Capacitate de auto-îmbunătățire;
-Abilitatea de a se adapta la schimbări rapide și de a prioritiza în consecință;
Responsabilitățile și sarcinile postului:
-Verifică declarațiile fiscale anuale;
-Reconcilierea bilanţului conturilor fiscale;
-Pentru a menține întotdeauna un echilibru clar al partenerilor (clienți și furnizori).
-Declarație TVA (D390-D300-D394):
-Cunoasterea legislatiei fiscale locale in materie de deductibilitate;
-Asistență la asigurarea fiscală anuală;
-Cunostinte temeinice ale legislatiei fiscale in vigoare
-Sprijinirea procesului de inchidere de luna si sfarsit de an;
-Suport la intocmirea si publicarea la timp a situatiilor financiare lunare si a pachetului de raportare;
-Intocmirea raportului de cash-flow
-Raportul altor conduceri legat de responsabilitati
Beneficii:
-Salariu atractiv – negociat in functie de experienta
-Tichete de masa
-Asigurare medicala
-Bonus Paste si Craciun
-Bonus de fidelitate
-Bonus lunar de performanta
-Transport asigurat