Asigurarea tuturor activitatilor legate de protectia mediului din cadrul firmei in conformitate cu politicile firmei si cu legislatia in vigoare
Obiectivele postului
- Asigurarea unei bune evidente a substantelor chimice existente in cadrul societatii.
- Gestionarea dosarelor de documentatie aferenta substantelor, a Fiselor de securitate.
- Cunoasterea reglementarilor specific postului.
- Cunoasterea reglementarilor legale privind productia, depozitarea, ambalarea si transportul substantelor chimice aflate in cadrul societatii.
- Respectarea legislafiei in intocmirea documentatiei;
- Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
- Raporteaza de cate ori este necesar la ITM lista substantelor periculoase intrate in societate;
- Pregateste si intocmeste informatii privind siguranta produselor in conformitate cu legislatia fãrii.
- Creaza etichetelor produselor in conformitate cu principiile clasificãrii materialelor, reglementarea etichetärii si ambalärii si efectuarea verificãrilor de conformitate, necesare ale etichetelor produse.
- Asigura faptul cã produsele care urmeazã sã fie transportate sunt incãrcate si expediate in conformitate cu prevederile ADR (Acordul european de transport de marfuri periculoase).
- Verifica ambalarea si etichetarea marfurilor periculoase care urmeaza sã fie transportate in conformitate cu legea.
- Asigurarea reglementãrilelor legale pentru a mentine condifiile de valabilitate ale certificatului de autorizatie de mediu primit.
- Urmarirea inregistrarilor REACH ale materiei prime pentru a asigura comunicarea pericolului materiei prime si pentru a menfine actualizat documentul FDS al materiei prime.
- Realizeazã studiile necesare pentru a asigura separarea corectã a deseurilor generate in instalatie in conformitate cu reglementãrile legale de mediu.
- Verifica indeplinirea sarcinii de sortare a deseurilor de catre angajati.
- Intocmeste intreaga documentatie cu privire la obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor de mediu, precum si a documentatiei de mediu necesare obtinerii formelor de punere in practica a diferitelor activitati ale societatii.
Responsabilul cu securitatea si managementul amplasamentului.
Obligatii care revin din aplicarea SEVESO III:
Persoana responsabilã în domeniul managementului securitatii conform art. 5 alin. (2) din Legea nr. 59/2016
privind controlul asupra pericolelor de accident major în care sunt implicate substante periculoase, avand
urmatoarele responsabilitati:
- Sa ia toate măsurile necesare, potrivit prevederilor legislatiei in vigoare, pentru a preveni accidentele
majore si pentru a limita consecintele acestora asupra sănătatii umane si asupra mediului; - De a dovedi autoritãtilor competente prevăzute că a luat toate măsurile
necesare pentru prevenirea accidentelor majore care implică substante periculoase si pentru limitarea
consecintelor acestora asupra sănătătii umane si asupra mediului. - Obligatia de notificare a accidentelor/ incidentelor în care sunt implicate substante periculoase
notificarea accidentelor/incidentelor în cadrul Sistemului Integrat de Mediu - Cunoasterea Directivelor SEVESO si a accidentelor chimice reprezentative produse in obiective de tip SEVESO;
- Prevenirea accidentelor majore in cadrul stabilit de directiva Seveso III;
- Cunoasterea Legislatiei U.E. privind Directivele SEVESO si transpunerea lor in legislatia din
Romania; - Documente interne si externe privind obiectivele SEVESO – elaborare, continut – Politica de
prevenire a accidentelor majore (PPAM), Planul de urgenta interna (PUI), Raportul de securitate (R.S)
Planul de urgenta externa (PUE); Sistemul de management de securitate (SMS); - Procedurile de notificare a activitatilor care prezinta pericole de producere a accidentelor majore in
care sunt implicate substante periculoase – notificare activitate si notificare accident major; - Proceduri interne privind inspectiile si autocontrolul intern pentru respectarea prevederilor legislatiei SEVESO.
- Initiaza revizuirea Notificarii ori de cate ori este nevoie si transmiterea acesteia catre SRAPM
- Informeaza conducerea societatii privind neconformitatile cu actele de reglementare in domeniul Seves
- Emite masuri de corectie a neconformitatilor si le transmite catre conducerea societatii
- Asigura instruirea personalului privind legislatia in vigoare.
- Asigura respectarea prevederilor politicii de prevenire a accidentelor majore.
- Sa informeze in cazul producerii unui accident major
Ce oferim:
• Oportunitatea de a dezvolta și implementa ideile voastre
• Lucru într-o companie orientată spre om, concentrată pe diversitate și etică.
• Participarea la proiecte internaționale.
• Pachet atractiv de beneficii (asistență medicală, tichete de masă, programe de sănătate, traininguri)